Home Articles Downloads Discussion Forum Web Links News Categories who are we ??
Navigation
Home
Articles
Downloads
To become member
FAQ
Discussion Forum
Web Links
News Categories
Contact Me
Photo Gallery
Search
Todays Events
TS2-Viewer

Login
Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.

Users Online
Guests Online: 673
No Members Online

Registered Members: 360
Unactivated Members: 2540
Newest Member: QPRanger

Ventrilo Viewer
[>>99<<]Oldmen
Welcome
  1st
  2nd
  3rd
Guests
ETQW Gaming
COD4 Gaming
>>99<< Privat
AFK Really
St?jer-st?nner-snorker-smasker
AFK Shortly
Zulu Channel
Only foreign language
F1 Channel
dumme hj?rne
Kage kanalen
Diablo3
0 / 35
2007 © [>>99<<]

View Thread
>>99<< Old Men | Server | Hall of Shame
Page 4 of 5 < 1 2 3 4 5 >
Author RE: This is for people, who impersonate other people
Weedman
Administrator

Posted on 20-03-2006 12:31
Jamen Selvtak smiley

[center]
X man
Member

Posted on 20-03-2006 17:38
Hey Foxii Pr?v at blande dig uden om du ved ikke om jeg var i 04 eller ej! Og til din orientering var jeg ikke med i 04! Jeg gik med 04 og det dagen f?r at du gik ud! S? lad v?re med at blande dig i noget som du ikke ved!
X man
Member

Posted on 20-03-2006 17:39
Hey Foxii Pr?v at blande dig uden om du ved ikke om jeg var i 04 eller ej! Og til din orientering var jeg ikke med i 04! Jeg gik med 04 og det dagen f?r at du gik ud! S? lad v?re med at blande dig i noget som du ikke ved!
X man
Member

Posted on 20-03-2006 17:39
Hov det sidste var ikke med vijle
Foxii
Member

Posted on 22-03-2006 21:13
jeg ved du har FACKE NICKET!!: har blandt mig i det! ved du snakker for at sige det rendt ud LORT!!!.: har blandt mig?? ja har jeg.. for ved det.. og ja min mening som jeg siger og s? videre har ikke noget med >>99<< p? sin vis at g?re.. det er ord helt fra mig selv og tager gerne ansvar for dem!.. og ja X-man du kan bare ikke tage at du ikke f?r din vilje.. man burde grine men du er et s?rgeligt tilf?lde i mine ?jne s? nej griner ikke!.. du fatter ikke at et ban for det du har gjort er "mildt" andre server havde sendt ind til Punkbuster og f?et dig IP/HADWARE ban!! FFS X-man nyd ET og lad v?re at Fucke det op IMO! og ja blander mig alt jeg vil.. det er "?ben Forum" eller er det ikke det!?.. og ja lyder m?ske til at v?re sur.. nej er jeg ikke.. og vis nogle mener at mine "ord er forkerte at bruger s? vil jeg gerne siger Sry men kan ikke lige PT finde andre smiley" om du var eller ej #CARE! men stop nu dit #WHINE! du er l?ngere ude en du kan bunde vis du bliver ved at g? og skrive "Fuck dig, LUK, bland dig udenom, osv osv osv".. IMO.. stop mens legen er godsmiley IMO.. over and out.. P.s. bed mig om at blande mig udenom N?R det er PM's og ikke offentligt DU skriver Tak smiley

*|Im a >>99<< i Will always be a >>99<< |*.*| and When i shoot ya you will think you have 999 smiley *GG*|*
HunnyBunny
Member

Posted on 22-03-2006 21:26
H?rt h?rt smiley

Og ja det er et ?bent forum, og jeg kunne godt li dine ord smileysmiley

http://www.houseofkids.dk/shop/frontpage.html
BadBoy
Member

Posted on 23-03-2006 17:31
Jaah 100% enig med foxii kunne da ikke have sagt det bedre selv smileysmiley Og tror der er lavet et forum for at alle kan f?lge med i samtalen/diskusionen smiley

Its good to be bad!!!
www.oldmen.dk
X man
Member

Posted on 23-03-2006 17:38
Uuh st?mingen bliver bedre n?r Foxii er her!
BadBoy
Member

Posted on 23-03-2006 18:22
Jaah i hvert fald ikke med vise andre personer (n?vner ingen navne) smiley

Its good to be bad!!!
www.oldmen.dk
Foxii
Member

Posted on 23-03-2006 19:39
X man wrote:
Uuh st?mingen bliver bedre n?r Foxii er her!

AH HVA??? jeg siger min mening lid den eller la v?re v?re smiley.. stemning hmm n? bliver da vist ikke bedre af jeg er her/og h?ber da heller ikke v?re *GG*smiley.. men stemning generelt er god herinde FORDI man respektere hindanden og fordi man ikke "hakker og snakker gr?mt til hindanden" og fordi vi alle sammen kan snakke godt sammen osv osv.. Syntes jeg!smiley men self Siger jeg min mening om ting.. og Mening er ikke = Stemning, IMO!.. du vender nok tilbage med svar s? gider ikke skrive mere *GG*smileysmileysmiley

*|Im a >>99<< i Will always be a >>99<< |*.*| and When i shoot ya you will think you have 999 smiley *GG*|*
An_Old_Man
Super Administrator

Posted on 23-03-2006 21:32
Foxii:

KEEP UP THE GOOD WORK !!! smileysmileysmiley

Oldman
WHC-Warrior
Member

Posted on 29-03-2006 23:53
suA wrote:
x-man er du f?dt med for meget vand i hovedet eller hvad?
fedt du hellere ind p? team04's servere og leg r?vere og soldater med warrior smiley

Og hvad mener du s? lige med det?
suA
Member

Posted on 30-03-2006 12:22
04Warrior wrote:
suA wrote:
x-man er du f?dt med for meget vand i hovedet eller hvad?
fedt du hellere ind p? team04's servere og leg r?vere og soldater med warrior smiley

Og hvad mener du s? lige med det?

Er han ikke med i 04 ? Har 04 ikke deres egne servere ? hvorfor skal han s? absolut spille p? 99's, n?r han tydeligvis ikke er velkommen mere ?

Jeg henviste til dig fordi jeg ved du er en klovn... og lige b?rn leger bedst smiley (mvh GuF)

---

Hvis der blev fakenicked med en admins navn p? en af de mere etablerede servere ville i ikke engang f? admins i tale!

Drop det, find nogle andre gr?sgange, og lad v?r med at dv?le i at en enkelt server ikke er tilg?ngelig mere...

Og lige en sidste ting, hvis man spiller i 04 skal men nok ikke brokke sig alt for meget over kick/ban, n?r i selv i s? stor stil kicker og banner til h?jre og venstre...

(Stavefejl er gratis Hr. Warrior)
Foxii
Member

Posted on 30-03-2006 13:28
lige b?rn leger bedst smiley (mvh GuF)

smiley s? er det derfor ingen vil lege med mig hehe smiley findes der ikke nogle lige underlige som mig heh smiley *GG* p.s JOKE!! smiley

Mask
Member

Posted on 30-03-2006 13:28
suA wrote:
[
Er han ikke med i 04 ? Har 04 ikke deres egne servere ? hvorfor skal han s? absolut spille p? 99's, n?r han tydeligvis ikke er velkommen mere ?

Jeg henviste til dig fordi jeg ved du er en klovn... og lige b?rn leger bedst smiley (mvh GuF)

---

Hvis der blev fakenicked med en admins navn p? en af de mere etablerede servere ville i ikke engang f? admins i tale!

Drop det, find nogle andre gr?sgange, og lad v?r med at dv?le i at en enkelt server ikke er tilg?ngelig mere...

Og lige en sidste ting, hvis man spiller i 04 skal men nok ikke brokke sig alt for meget over kick/ban, n?r i selv i s? stor stil kicker og banner til h?jre og venstre...

(Stavefejl er gratis Hr. Warrior)

Okay, jeg ved ikke lige hvorfor du begynder at tr?kke Warrior med ind i det her.
Det kan da godt v?re du ikke er enig med Warrior, men han har ikke en dyt med denne sag at g?re, s? hold ham venligst udenfor.
Og NEJ, Warrior er IKKE en klovn, men et meget behageligt menneske, som bare ikke er enig med en del af kliken p? enemyterritory.dk.
Ja, der er desv?rre lidt WildWest over 04?s servere, men hvad admins g?r p? disse, kan du ikke klandre den menige spiller for. Jeg ved Warrior er ref. men jeg har d?lme ikke oplevet ham kicke nogen.
http://onlinegaming.dk/
suA
Member

Posted on 30-03-2006 14:08
Mask wrote:
Okay, jeg ved ikke lige hvorfor du begynder at tr?kke Warrior med ind i det her.

Tr?kker ind og tr?kker ind, jeg foreslog xman at han kunne fedte ind p? 04's egne servere, og warrior var s? det eneste navn jeg ku huske fra 04...

Mask wrote:
Og NEJ, Warrior er IKKE en klovn, men et meget behageligt menneske, som bare ikke er enig med en del af kliken p? enemyterritory.dk.

Der er vi s? uenige ka jeg se...
N?r man f?rst blander sig uden noget relevant at sige, og derefter sidder og rette p? folk af ren mangel p? argumentation... og endda synker s? dybt at sidde og rette stavefejl, ENDDA FORKERT!
S? er man i min verden en klovn...

Mask wrote:
Ja, der er desv?rre lidt WildWest over 04?s servere, men hvad admins g?r p? disse, kan du ikke klandre den menige spiller for. Jeg ved Warrior er ref. men jeg har d?lme ikke oplevet ham kicke nogen.

Definer "WildWest" ???
Og hvad er s? ide'en med at ha klan-tag p? hvis man ikke skal stilles lig klanen? (Det er vist rent generelt jeg aldrig har forst?et det...)
Hvis spillerne er uenige med bans osv. m? de sq da sige noget, afaik betaler folk for at v?re med i 04, s? lidt har de vel at sige ?
Weedman
Administrator

Posted on 30-03-2006 14:14
afaik betaler folk for at v?re med i 04, s? lidt har de vel at sige ?

Betaler ??

Hold da op ..Nysgerrig hvad for man retur ?

Og hvad koster det ?.. Det kan jo v?re at jeg kan l?re lidt der smiley

[center]
Edited by Weedman on 30-03-2006 14:18
suA
Member

Posted on 30-03-2006 14:31
Weedman wrote:
Hold da op ..Nysgerrig hvad for man retur ?

Og hvad koster det ?.. Det kan jo v?re at jeg kan l?re lidt der smiley

? [04] er en betalingsklan. 180,- kr. om ?ret. (15,-kr * 12) som g?r til servere, hjemmeside samt f?lles arrangementer.

taget direkte fra : link
Foxii
Member

Posted on 30-03-2006 15:16
hej.. warrior vil jeg sige det jeg har spillet/snakket med ham.. der var han nok den der var "?ben" og tog meget godt imod.. han har altid v?ret en rar person.. det var dengang jeg snakkede med ham, en skam vi ikke snakkede s? meget.smiley.. OG det er mit syns punkt p? ham... syntes han er fin.. smiley men for min skyld kan vi godt daffe ind p? ET.DK og snakke der vis det er??.. For IMO syntes jeg ikke det her sted er "beregnet" til det her CRAP! IMO... smileysmiley

Edited by Foxii on 30-03-2006 15:19
Mask
Member

Posted on 30-03-2006 15:21
Enig med FOXII, det her skal ikke udarte sig til enemyterritory.dk, et forum hvor den som bj?ffer h?jest og l?ngst og med resten i hundekoret har ret smiley

S? med dette opkast lader jeg sagen ligge fra min side smiley
http://onlinegaming.dk/
Page 4 of 5 < 1 2 3 4 5 >
Jump to Forum:
Ur

Event Calendar
July 2026
S M T W T F S
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Commercial

Game Servers
>>99<< ETL BOT
>>99<< ETPUB

Shoutbox
You must login to post a message.

An_Old_Man
06/07/2024 08:09
Light-Speed server vil have dobbelt betaling for ventrilo server, jeg vil kun betale en gang... Jeg arbejder på en anden løsning...

An_Old_Man
20/06/2024 19:28
Nyt server navn: vent33.light-speed.com i stedet for typefrag.com Alt øvrigt er det samme, user og password

An_Old_Man
05/11/2020 20:28
Man skal opdatere til Ventrilo 3.10, for at connecte til ventrilo server, typefrag har opdateret serven.

An_Old_Man
14/04/2019 20:30
SÃ¥ brug de sidste 4....

An_Old_Man
14/04/2019 20:27
Prøv igen

Shoutbox Archive

[>>99<<] © 2005