| Author |
Omni-Bots !!!! |
An_Old_Man
Super Administrator
| Posted on 04-06-2006 22:22 |
|
|
|
Are Omni-Bots worth a try ? |
|
|
| Author |
RE: Omni-Bots !!!! |
An_Old_Man
Super Administrator
| Posted on 04-06-2006 22:28 |
|
|
How about the bots, lots of adjustment can be made, server will never be empty. The bot's skill can be change, even their aim precission. It will take some work, to get good result.
Give me your best and most bad about this one.
Oldman |
|
|
| Author |
IceKing
Member

| Posted on 04-06-2006 22:58 |
|
|
most bad is that they stand still for alot of our lovely custom maps.
Best is that you can get monster killing sprees
---------------------------
I'm Icy |
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 04-06-2006 23:04 |
|
|
?rligt?
Jeg har pr?vet andre servere med dem, og det er kedeligt.
Det er ikke op til mig hvad du laver med din server men skal gl?deligt PR?VE at -if?lge mig- bringe noget fornuft i dit hoved n?r jeg kommer online p? tirsdag..........
men om ikke andet kan en hvis 'herre' da ikke brokke sig over at der er panzere p? servern!!!!!!!!
For ikke at n?vne at hvis jeg vil spille de almindelige maps, kan jeg altid g? ind p? weedmans, der er ogs? muligheder for nogle gode multi og monster kills....... HVIS man er god nok iceman
http://www.houseofkids.dk/shop/frontpage.html
Edited by HunnyBunny on 04-06-2006 23:11 |
|
|
| Author |
An_Old_Man
Super Administrator
| Posted on 04-06-2006 23:33 |
|
|
N?r jeg n?vner en del arbejde, s? er det bl.a. de waypoints, s? botsene kender mappet. Det vi kunne konstaterer p? venice og cathedral_final, at botsene faktisk er rimelige. Niveauet for medic og field ops er h?vet v?sentligt. Selvf?lgelig l?ber de i m?nstre, men jeg oplevede faktisk at blive revived 5 gange p? venice af bots, det bliver jeg sq aldrig, med mindre Run3, Bunny eller for den sags skyld [.]Bien er medic. Samtidigt, er man ikke afh?ngig af en eller anden t?be, som st?r og spidser kniven i en v?g. Disse bots er ligeglade om de vinder eller taber. Deres aim og AI kan ?ndres, s? nybegyndere f?r rigtige prygl, der er muligheder i det. Jeg har aldrig spillet med dem f?r, og dette er de seneste version. Ved n?ste opdatering af etpub 0.7.1 eller 0.8.1, er der varslet med native bot-support.
Bots er aldrig klogere end dem der programmerer dem.
Oldman |
|
|
| Author |
An_Old_Man
Super Administrator
| Posted on 04-06-2006 23:44 |
|
|
Jeg mangler vist at n?vne, at botsene i nogen grad kan styres via admin_moddet, det v?re sig sv?rhedsgrad, eller de skal helt ud. Alle mulighederne for justeringer vil selvf?lgelig blive indsat i admin_moddet.
Oldman |
|
|
| Author |
An_Old_Man
Super Administrator
| Posted on 04-06-2006 23:47 |
|
|
Og til Ice, har kun set et 'OMG monsterkill' idag, og det var faktisk en bot, som lavede det  |
|
|
| Author |
BadBoy
Member
| Posted on 05-06-2006 10:01 |
|
|
Kommer de af sig selv eller skal man sl? dem til p? en eller anden m?de for inde p? serveren og der er nadar inde lige nu.........`??????
Its good to be bad!!! |
|
| Author |
An_Old_Man
Super Administrator
| Posted on 05-06-2006 10:13 |
|
|
De er taget af igen, det var kun en test vi k?rte ig?r. Der ligger umiddelbart meget arbejde i det, f?r at det bliver brugbart, ellers skal vi sidde og 'holde det i h?nden' hele tiden.
Edited by An_Old_Man on 05-06-2006 11:04 |
|
|
| Author |
BadBoy
Member
| Posted on 05-06-2006 10:23 |
|
|
arrrgh ok
Its good to be bad!!! |
|
| Author |
IceKing
Member

| Posted on 05-06-2006 18:09 |
|
|
An_Old_Man wrote:
Og til Ice, har kun set et 'OMG monsterkill' idag, og det var faktisk en bot, som lavede det 
ok, det var vel mest fordi vi var kun 2-3 virkelige stykker ind i serveren og en masse bots som ikke kendte mappen. De var vel ik s? sv?rt at tage da de bare stod og gloede.
Til det ville jeg ?nske at botsene kunne t?ndes for og slukkes s?dan s? at de ikke st?r og fylder p? et hold da de alligevel sidder i spawn. Der var der en del der brokkede sig over efter du var g?et oldman
HunnyBunny wrote:
men om ikke andet kan en hvis 'herre' da ikke brokke sig over at der er panzere p? servern!!!!!!!!
Du skal have tak for at der brugtes ordet "herre" i stedet for "spade"
Anyways stemmer jeg for at panzertallet h?ves igen da der alt for ofte er en 3-4 stykker i spec s? der kommer panzere ved 3vs3 hvilket er ret kikset.
Ang?ende botsene var det under alle omst?ndigheder en sjov pr?ve dog er jeg alligevel lidt enig med HB da det kan v?re kedeligt. ET handler om teamplay og det fjernes ved bots.
I'm Icy |
|
| Author |
An_Old_Man
Super Administrator
| Posted on 05-06-2006 19:33 |
|
|
Jeg forst?r ikke klagen over bots der fylder, de var konfigureret til at v?re max 12, hvis nr 13 connectede, ville en bot disconnecte, de kan altid kickes, evt. ved vote. Disse indstillinger vil kunne udf?res fra admin_moddet. Jeg kan se, at der er et par kandidater, som er tilstr?kkelig negative over disse bots, til at kunne lave det perfekte waypoint map til dem .
Bots er aldrig klogere end dem der programmerer dem.
Oldman |
|
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 05-06-2006 20:58 |
|
|
??????h nu ville jeg aldrig kalde b?rn for herre, den var ment p? en anden person!!!
http://www.houseofkids.dk/shop/frontpage.html |
|
|
| Author |
IceKing
Member

| Posted on 05-06-2006 21:23 |
|
|
hehe...
Det der skete med botsene var at der var 3 af dem p? det ene hold og ingen p? det andet. S? blir det unfait hold hvis de ikke bev?ger sig
I'm Icy |
|
| Author |
TRANSPORTER
Member

| Posted on 06-06-2006 13:47 |
|
|
Jeg syntes det er fint nok med nogle bots.. (bare ik hele tiden) [BOT] fik mange til at connecte i s?ndags der jeg spillede.. s?? 'de' ka jo bare v?re p? serveren indtil der er mange der er inde p? den igen...

|
|
| Author |
An_Old_Man
Super Administrator
| Posted on 06-06-2006 15:34 |
|
|
Botsene balancerer holdene i starten, det der g?r galt i de n?vnte tilf?lde er manglende waypoints, hvis de mangler, stopper det helt, de hverken connecter eller diconnecter.
Bots er aldrig klogere end dem der programmerer dem, ingen waypoints, ingen bev?gelse.
Oldman |
|
|
| Author |
Patriot
Member

| Posted on 06-06-2006 21:11 |
|
|
plz dont
if ppl wants to play against the pc they can play doom2
just the slightest suspicion of a bot there and im off.
just my 10 cents, ignore it if dont suits the majority here
edit: det var skrevet p? engelsk f?r jeg s? at der generelt var sl?et over i dansk

Edited by Patriot on 06-06-2006 21:12 |
|
| Author |
Agent86
Administrator
| Posted on 06-06-2006 22:01 |
|
|
I haven't understand nothing what you have writed on this thread, but i wish that you don't put bots permanently to server.
|
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 07-06-2006 09:47 |
|
|
LOL agent, sorry for the danish!
Pretty easy - everything in this thread- with red is whining about the bots!
and since this isnt whining, im gonna make it blue 
http://www.houseofkids.dk/shop/frontpage.html
Edited by HunnyBunny on 07-06-2006 09:47 |
|
|
| Author |
Agent86
Administrator
| Posted on 07-06-2006 10:31 |
|
|