| Author |
Banned! |
Ray3n
Member
| Posted on 19-11-2005 09:03 |
|
|
|
Hej mit navn er Daniel, men kaldes [RWWC]Rayen*CL i ET. For 4 m?neder siden blev jeg banned af HunnyBunny for at sp?rge et gammelt clan medlem om han ville joine clanen, hvor HunnyBunny derefter blandede sig og sagde at man ikke m?tte rekrutere, hvor jeg s? pr?vede at forklare hende at han var et gammelt clan medlem og bare ville sp?rge om han ville joine clanen igen, og det ville hun ikke godtage, men jeg blev med at sp?rge fordi at jeg ikke fik noget svar fra ham og derfor blev jeg banned af HunnyBunny! |
|
|
| Author |
RE: Banned! |
HunnyBunny
Member
| Posted on 19-11-2005 11:15 |
|
|
Vil du selv tilf?je resten, eller skal jeg??? (hentyder til en pm)
Er sikker p? at oldman kan finde det i server loggen ved at s?ge under dit navn!!!
Som jeg har sagt til alle der har spurgt (selv om at det stadig ikke har v?ret deres sag)
F? ham til at skrive sig op til forumet og giv mig en rigtig god grund til at den ban skal v?k!!
Senere bliver der spurgt igen, fra dig, i en andens mund, hvortil jeg siger det samme og f?r f?lgende svar: Han gider ikke skrive sig op til forumet!!!
S? er den sag jo ligsom lagt!!!
Ud over det fik jeg en pm fra dig p? serveren da jeg sagde hvis du ikke stoppede din spammen til jk, som ikke svarede (kan man jo tage som et hint) r?g du igen, hvor efetr jeg modtog en pm: en gang provo altid provo;
Den kan forst?es p? to m?der
At jeg har v?ret provo en gang, og vil altid v?re det... eller at du har v?ret provo en gang og vil altid v?re det!!!
At du kalder mig for provo, fordi at jeg overholder reglerne..tja bliv v?k!
Hvis du siger du selv er provo, har jeg ikke lyst til at have dig p? serveren!!!
Det er ikke f?rste gang der har v?ret problemer med dig!!!
Der er opfundet msn og div andre chat programmer til at f? kontakt til sine gamle medlemmer!!!!
Ligesom alle andre ryger p? at rekutere, ryger du ogs?!!!
Jeg skal have en god grundtil at du skal tilbage, sidste gang var det; jeg skal nok opf?re mig ordentlig, det virkede ikke, s? den er brugt!!!
Edited by HunnyBunny on 19-11-2005 11:30 |
|
|
| Author |
Ray3n
Member
| Posted on 19-11-2005 17:15 |
|
|
Tjaa... om det her er en god grund eller ej m? du helt selv definere.
S? det er min grund: Stort set alle mine clan-members spiller inde p? den server og de bliver ved med at sp?rge hvorn?r jeg f?r den banned h?vet s? jeg kan komme ind og spille sammen med, fordi de gider n?sten ikke at spille p? andre!
Du m? helt selv bestemme om det er grund nok for dig til at h?ve den banned! |
|
|
| Author |
Ray3n
Member
| Posted on 19-11-2005 17:20 |
|
|
Og desuden spurgte jeg ham os kun om han ville v?re med i min clan igen. Hvor du s? br?d ind og sagde at man ikke m?tte rekrutere, hvor jeg sagde at jeg bare ville sp?rge om han ville med igen, og efter som ikke svarede s? blev jeg ved, og du kom hele tiden med at jeg skulle lade v?re med at irritere ham, og lade ham spille i fred. Hvor jeg s? skrev (ironisk ment): Engang provo, altid provo. og inden jeg fik skrevet at det var ironmisk ment, var jeg banned!
S? jeg fik den opfattelse af dig at du var en af dem som var s? skide nemme at g?re sure! Det er endnu en grund!!! |
|
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 19-11-2005 20:45 |
|
|
Personligt kan Jeg IKKE se noget ironisk i den pm!!!
Ud over det, har jeg det lidt s?dan at; det er ikke DIT ?nske at komme tilbage, det er dine online kammeraters ?nske.
Hvordan skal jeg kunne blive overbevist om at du er parat til at indfinde dig under reglerne!!!
Du har ikke kunnet g?re det i alt den tid du var derinde!!!
Sidste gang fik du en chance, fordi JK bad om at du kunne blive unbannet,
hvilket blev gjort fordi han er en god spiller og bidrager med noget godt, og derfor ville vi gerne give noget igen til JK!!
Jeg har aldrig set at JK ikke har svaret p? en besked p? serveren, derfor vil jeg mene at han nok ignorerede dig, m?ske gjorde han ikke det,
men stadig, i det sekund jeg ber dig om at stoppe, burde du ha stoppe!!!!
KRAV: Jeg vil holder kronisk ?je med dig, under hunnybunny og andre navne, og hvis jeg s? meget som fornemmer at du vil spawnkill eller bryde andre regler, ryger du for evigt!!!
Du indfinder dig under reglerne, og holder dem 100%, der eksistere ikke et 'men' eller, hvorfor m? de andre!!!, t?lmodigheden med dig er brugt helt op.
Oldman oph?ver dit ban, og PMer dig n?r det er udf?rt. Det g?r der lidt tid med, da du er bannet via Punkbuster / ETPub / Admin_mod |
|
|
| Author |
oaclex
Member

| Posted on 22-11-2005 18:29 |
|
|
Bunny har alltid rett |
|
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 26-11-2005 19:59 |
|
|
N? efter at have modtaget en demo hvor rayen ih?rdigt hyggede sig med spawnkilling, er han nu permenent banend igen!!
for the english speaking ppl:
Rayen has been banned again, some of you asked why!
He once got banned cos he was rude and couldnt follow the rules, after 4 month we let him in again and he promised to behave and not break the rules, [>>99<<] recived a demo today of him, where he enjoys spawnkilling!!!
So thats why he is banned again!!! |
|
|
| Author |
Djarbon
Member
| Posted on 27-11-2005 13:50 |
|
|
lol
The Ruzzian Terrorizt Djarbon (B = V on russian) |
|
|
| Author |
Djarbon
Member
| Posted on 27-11-2005 13:50 |
|
|
May I see that demo too?
|
|
| Author |
Van_Dragen
Super Administrator
| Posted on 27-11-2005 14:00 |
|
|
hi and welcome to 
well rayen have been given the demo !! even thow hes banned, i dont think it will be fair to hand out the demo !!!
hope you understand that   |
|
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 27-11-2005 18:30 |
|
|
Unless he agreed on it....but i doubt he will, he strongly pointed out in a pm how he feels about us it wasnt pretty 
But as he said, on his own server they call him rayen from hell cos he bans left and right... so he was gonna stay there!!!!     |
|
|
| Author |
Djarbon
Member
| Posted on 27-11-2005 22:57 |
|
|
hmm... I play a lot on that server. I have only seen him ban about 2 persons for teamkilling?... Why should he say that i ban people from left to rigth?!?
|
|
| Author |
Djarbon
Member
| Posted on 27-11-2005 23:00 |
|
|
oh sorry... I ment: why should he say that "he" ban's people from rigth to left?... sorry
|
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 28-11-2005 16:19 |
|
|
i dont have a clue  |
|
|
| Author |
Djarbon
Member
| Posted on 28-11-2005 19:16 |
|
|
hmm... but ofcause, if rules a broken, then there must be justice... I think
|
|
| Author |
Djarbon
Member
| Posted on 28-11-2005 19:19 |
|
|
oh that thing with that we call him "Rayen from hell". It's only because, if I for example call him: "a jerk" then he takes revenge and "mutes" me. And also of I call another person for a "jerk" then he "mutes" too... so, but ofcause, if he said that, i don't blaim you for bannin' him
|
|
| Author |
Hoffa
Member

| Posted on 28-11-2005 20:36 |
|
|
Hmmm.... Not much too discuss really?
The administrators keeps the >>99<< server a REALLY GOOD server - IF they ban someone, it's for a really good reason.
Instead of asking why he was banned and so on - be glad that they put the effort into making the server as good as it is!!!
Excellent!! |
|
|
| Author |
Djarbon
Member
| Posted on 28-11-2005 22:13 |
|
|
hmm... yeah I surpose. just feel sory about him though
|
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 29-11-2005 15:02 |
|
|
Djarbon skrev:
hmm... but ofcause, if rules a broken, then there must be justice... I think 
Well first of all..this is really none of your business.. so im not gonne use anymore time on you and this subject!!
That inclueds PM's!!!
second of all...why keep asking?
Rayen told me in a pm that the 99 server stinks...so it doesnt matter if he is banned or not!!! |
|
|
| Author |
HunnyBunny
Member
| Posted on 29-11-2005 15:03 |
|
|
and thanks runar... you truely are my fav taget  |
|
|