ISP = Internet Service Provider = Internet udbyder.
Dette er tiltænkt mennesker, som har problemer med deres ISP. Det er meningen at det skal bruges konstruktivt, så vi kan vælge den rigtige ISP første gang, hvis man går i tanker om at skifte udbyder.
Skriv aldrig at et firma er et skod firma, det er der ingen det kan bruge til noget, hvis I har et problem med en udbyder, så beskriv problemet, I må også meget gerne skrive hvordan problemet blev løst. Dette giver indsigt om hvordan kundeservice er i pågældende firma.
Husk at skrive hvor i landet problemet er, da mange problemer er relateret til omrĂĄder (f.eks den lokale central).
Hvis der er et enkelt af de beskrevne firmaer der skulle finde vej herind, er I velkomne til at registrere Jer, og komme med bidrag til hvordan problemerne måske kan løses.
Alle ikke relavante indlæg vil blive slettet, og husk at bruge et pænt sprog. Jeg vil være hård med censur, da det er meningen at dette skal bruges kontruktivt. Hvis I beskriver et problem, så er vi alle klar over at I ikke er tilfredse med pågældende firma.
Hvis jeg har glemt en ISP, så send mig en PM, så vil jeg selvfølgelig oprette en tråd med firmaet.